working on it!

Gick helt okej bra med hoppningen idag. Det som gör att det inte kan kännas helt bra är för att jag vill ha högre krav än vad jag egentligen får ha, eller hur jag kan uttrycka mig. Jag måste ju ändå se från den sidan att Fiona inte har så värst mycket hoppstyrka eller kondition, hon är ju inte som hon är normalt. Så jag kan ju inte ställa krav därefter, men man gör ju det lite för lätt. Men jaja, det gick ändå tillräckligt bra kan man säga. Får se hur det går att hoppträna i grupp på onsdag.. haha! Men vi klarar det! Sen handla, lite kaffe och gym på det. Eftermiddagen bjöd på lite stalljobb, en liten tripp till nyrk och nu bara ta det lugnt. Snart Gladiatorerna!

hej biff!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0