I'm free!!

Samtidigt som det är så galet äckligt skönt kan inte beskriva med ord, så är det minst lika läskigt att ha lämnat in gymnasiearbetet idag.. Som tur är, är det ju bara första utkastet, men ändå.. Det ska ju ändå räknas som ett färdigt arbete. Och kan säga att jag har aldrig någonsin mått såhär psykist dåligt av något som har med skolan att göra i hela mitt liv, och då har jag mått väldigt dåligt förr. Men aldrig såhär.. Har sovit pissdåligt, lagt mig med huvudvärk, vaknat med huvudvärk, stressad hela dagarna, igår fick jag näsblod från ingenstans, varit allmänt tjurig hela tiden och känt mig jättetaskig mot allt och alla och ja, listan fortsätter.. Men som sagt, nu är det inlämnat och jag tänker inte bry mig om det där arbetet förens vi ska börja opponera mot andra. punkt slut. 
Hoppade även med Fiona för första gången ordentligt igår. Åh så kul det var! Länktar galet tills vi är igång med hoppningen riktigt ordentligt! Vi kommer hoppa själva nästa lördag också, sen efter det kommer vi börja vara med på hoppträningar igen och sen börja tävla. Yey!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0