Killer legs come from killer wourkouts

Har gått endast en vecka i skolan och jag är redan trött.. Usch vad deprimerad jag blir.. Igår mådde jag så dåligt så jag började stortjuta i bilen påväg hem. Men gick ut på en promenad med Fiona direkt så då blev det bättre. Hon ger mig ett sådant lugn och jag mår så bra av att vara kring henne. Utan henne skulle jag nog sitta isolerad i mitt rum under täcket tills skolan är slut. Ååh är så hoppträningssugen! Men ska i alla fall få rida ett pass i ridhuset på söndag för veterinären ville att vi skulle rida ett pass på henne för att känna om det känns någon skillnad.
Annars så har jag gymmat också under dagarna. Hahah, det känns att jag varit ifrån det några veckor. Har fått träningsvärk efter varje pass. Men älskar det! Känns så himlans bra! Fast det mesta har ändå gått över. Får se vad bena säger imorgon efter dagens pass, haha! 

lite värme tack!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0