I´m alive!

Oj, såg nu att det var sjukt länge sedan jag skrev något! Men har inte hänt så värst mycket direkt heller. Skola, träning, läxor, gymnasiearbete, Fiona har behandlats i vänstra bakknät igen och ska sättas igång imorgon. Mycket mer än det har inte hänt, inte vad jag kommer på nu i alla fall. Men jag lever, humöret och mående är pendlande upp och ner. Men det är väl normalt I guess. Hatar när det blåser såhär mycket.. Dumma vinter.. Men det är ändå mysigt. Ibland. Det är bara att gå ut som är vidrigt, sen när man väl är ute, innan man typ fryser ihjäl, så är det mysigt. Stallet är bästa stället för där är det varmare. Nu ska jag fortsätta mysa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0