trolololo

Lovet tog slut innan jag ens hann blinka känns det som.. Tanken av att det är skola imorgon gör mig inte så värst taggad på livet. Men det ska bli kul att kunna bli något social igen, haha! Och en annan sak som är så galet kul, #harlänktataslänge, #äntligen, #livetblevgenastmycketbättre, för på fredag är det äntligen dags att åka till Göteborg och scandinavium!! Åhh vad kul det ska bli!! Vi kommer åka ner på fredagen och bara gå på mässan hela dagen! Man behöver typ en hel dag för att kunna gå igenom allt och jag vill ju se tävlingarna, så det blir asbra! På lördagenn kommer vi sitta och titta på föreställningarna hela dagen och vi har bästa dagen och klasserna!(enligt mig såklart) Sen kommer vi nog åka hem på kvällen, kanske lite jobbigt i min smak men mamma ville det, så då gör vi väl det. 

Annars idag händer det nog inget särskilt. Ska rida Fiona på nått sätt, antingen skogen eller banan, får se. Kanske kommer skriva lite på arbetet och så blir det veckans vanliga boxpass med kära papps. Taggar, älskar att boxas!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0