resultat KM

Både bra och sådär idag. Men är ändå väldigt nöjd! Kommer dit precis lagom, skrittade upp för vi kände att det var lite för rörigt på parkeringen. Sen när vi började rida fram kände jag hur galen hon var.. Slängde sig, bocka, skena och ja, allt sånt. Men lyckades ta mig igenom framhoppningen. Sen inne på banan var hon väldigt vild och stark. Fick väldigt många pisslägen men gick runt i alla fall. Känslan var ju inte den bästa till omhoppningen sen. Hindrerna höjdes även upp till 120 cm, vilket jag aldrig tävlat på. Men fokuserade inte så mycket på det. Fick världens skitläge på första, men duktiga Fiona hoppa ändå. Hon lyckades självklart inte komma över det utan att riva, men hon hoppa i alla fall. Sen vart jag lite för osäker till kombinationen och vågade inte rida fram så hon stanna där. Men red om och resten sen gick jättebra! Väldigt nöjd med min fina!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0