12:e september

ojoj, såg nu att jag inte skrivit sedan lördags. Alltså inte skrivit om tävlingen heller! Men drar den bara lite kort.

105 cm, 2:a plats, Underlaget var inge vidare. Tungt och mjukt. Så kändes inte som jag fick nån vettig framridning. Men inne på banan sen gick det helt okej. Fick känslan av att jag hade två alternativ typ hela tiden. Antingen i botten eller jättestort. Men kom ju ändå 2:a av 53 starter tillslut, så är ändå nöjd.

110 cm, 12+8 tidsfel. Gick inte så värst bra direkt. Men det hade varit en lång dag, jag var helt slut i huvudet, fiona var helt slut i huvudet. Men jag hade bestämt mig för att rida klassen. Så på andra hindret titta hon och sprang på sidan, hade ingen chans att hinna. Sen till en kombination la jag in henne allseles för stort, så det var inte konstigt att hon sprang ut, stackarn.. Men sen resten gick bra. 

Har en video från banan, men laddar inte upp den nu, tar för lång tid. Vi ska iväg med kissen till veterinären för att kastrera snart, så kan ladda upp den efter.

Annars har jag bara pluggat asmycket varje dag. Hoppträna igår vilket gick riktigt bra! Hoppade banan med lite omhoppningträning. Riktigt kul!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0