senaste tiden

Har inte skrivit på ganska många dagar nu men har inte haft någon lust eller så mycket tid. Har varit lite blandat de senaste dagarna. Plugg, gym och tävling! Både för syster och mig. Annie tävla i lördags, gick bra! Så duktiga så. För mig igår gick det också väldigt bra, är väldigt nöjd!

110 cm, 0+0 fel, 7:e plats: Äntligen(!!) satte jag min första 0+0 runda! Väldigt nöjd med rundan överlag måste jag säga. Fiona skötte sig jättebra! Mamma kunde fixa henne helt själv medans jag gick banan. Det trodde jag aldrig skulle gå för inte så länge sedan. Har inte så mycket mer att säga om den klassen, det kändes bra. Jagade inte tiden i omhoppningen. Satsade mer på en bra runda och för att spara på henne till klassen efter.

115 cm, 4 fel: Nöjd med den rundan också faktiskt. Fick ett knasigt hopp på 3:an så tappa båda stigbyglarna, haha! Men hade sjukt lång väg till 5:an så hade tid på mig att fånga dem. Fick en rivning på 8:an, berodde nog på att dels var Fiona lite trött och jag var nåågot osäker på vart jag skulle, så tappade fokus lite grann. Men är ändå som sagt nöjd! Gillar att tävla på vikbolandet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0