No Pain No Gain!

Hade en väldigt rolig och trevlig kväll igår! Trodde jag skulle vara tröttare än vad jag va men var hyffsat pigg hela kvällen faktiskt. Det vara bara pendeln hem jag blev rätt seg. Kom hem lite efter halv 4 och la mig typ direkt. Bara tvätta bort smink och borsta tänderna. Men hade ändå stallt klockan på halv 8 för att åka till nyckelby och kolla på klubbkamraterna som red dressyrtävling. Sova kan jag göra i framtiden. Sen hem, red ut en sväng med Fiona och annars har det inte hänt något speciellt. Tagit det lite lungt för att spara energi till gymmet idag. Taggar ashårt!! Blir dubbelpass idag! Först ren styrketräning och sen boxning. Har dock ingen kompis att köra med men det är oftast flera som inte har det som man paras ihop med. Annars löser det sig. Ska bli kul i alla fall! 



Hahaha! SANT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0