no one can controle me

Vilken känsla att inte behöva plugga på nått ikväll! Inte hänt ofta den senaste tiden.. Fick tillbaka ett arbete som jag nästan var säker på att det hade gått skit på, men fick C?! Vart jättechockad men sjukt lättad. Hade världens äckelmorgon så det räddade dagen.. Hade jag fått F så hade jag åkt hem. Ingen tvekan. Så tur det! Annars hade jag ett religionsprov i skolan. Svårt att säga hur det gick, men klarar det i alla fall, det vet jag.
Sen på eftermiddagen när jag kom hem så var det hoppträning på schemat. Hon kändes väldigt fin idag faktiskt! Både framridning och hoppning. Var lite blandning av övningar och linjer. Roligt och nödvändigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0