det är dags för fredagsmys!

Har det riktigt fredagsmys idag! Stackars mamma är jättesjuk så har fått ta hand om en del själv hemma. På morgonen innan skolan mocka jag åt tanterna. Gick väldigt kort dag i skolan, sluta 2 så det var ritkigt skönt! Åkte in till stan och gymmade en stund! Gick riktigt bra! Hade planerat mage och rygg + i princip hela armarna. Men fick lite halvt strunta i magen för hade fortfarande lite träningsverk efter allt skrikande. Men körde lite olika plankövningar med rörelser så armarna och ryggen fick jobba. Sen rulla det på svinbra. Är så galet motiverad och blir så glad av att vara där. Sjukt hur mycket jag saknat det.. Handlade lite på östensson innan jag åkte hem. Sen åt jag ett litet eftertränings mellis och sedan ut till stallet. Strösslade och tog in hästarna. Grejade lite medans Fiona åt lite av sin mat och sen var det dags för ett pass på ridbanan. Gick bra och dåligt. Mest bra ändå. För hon gick väldigt avspänt och fint men hon var väldigt springig.. Men hon har ju ändå vilat så då har jag förståelse och gör det bästa av situationen. Även fast det näst intill kokar inom mig! Hahah! Sedan när jag kom in var det bara att ställa sig och laga mat. Ost och skinkfylld kyckling med potatis och stekta grönsaker fick det bli. Myste även till det med lite popcorn nu till Idol. Mys!

Bokade även biljetter till nästa års Göteborg Horse Show igår! Yey!! Länktar galet!

söta tanter imorse
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0