6:e oktober

Hejsan kompisar! Blä, måndag imorn och en vidrig vecka.. Har sjukt mycket i skolan.. Argumenterande tal som ska vara klart till imorn, prov tisdag och onsdag och ett seminarium på fredag, usch. Men jag ska nog klara det. Har ridit en kortis i skogen idag på förmiddagen. Hon var lite trött efter ett hårt och långt pass i skogen igår. Så imorgon blir det vila för hennes del! Kommer ju behöva plugga en del då.. Provade även ett nytt bett idag. Ett nathe kombinationsbett. Alltid lite svårt att bedöma nya bett när jag provar dem i skogen med Fiona. Men den känslan jag fick av det var väldigt bra! Hon lyssna på det bra och var samtidigt mjuk och nöjd med det. Så det ska provas på ridbanan på tisdag och på hoppträningen på onsdag. Ska bli kul att prova! 

Annars nu händer det inte så mycket. Väntar mest på att tiden ska gå. Ska väl plugga lite en stund och sen ska jag in till stan för ett träningspass. Kul ska det bli! Pappa springer även broloppet idag. Hade gärna också sprungit men hela det loppet är för långt och då känns det mobbat att springa ett kortare. Och har ingen lust att betala  pengar för att springa heller som jag lika gärna kan göra gratis i skogen;)


Här är bettet jag prova.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0