vill tävla nuuuu!

usch, jag är så tävlingssugen.. Vill tävla nu nu nu! Inte bara tävla, vill rida också! Hoppträna, allt! Men måste tyvärr jobba hårt för att få det, bland det svåraste jag tvingats göra. Vi har en tävling inplanerad i alla fall, det är mitt mål. Jag ska klara det för vet inte hur länge jag står ut med att inte få tävla längre. Bara få titta på är inte riktigt lika roligt.. Annars så har jag lång sovmorgon idag och kort dag i skolan med 2 lektioner. Kiki och jag räknade på dagar igår, 20 skoldagar kvar innan sommarlovet. Asså det är ju helt sjukt! Sen är 2:an slut! Ett av de jobbigaste skolåret jag gått igenom kan jag nog sammanfatta det. Sjukt mycket inlämningar och det är alltid jobbigt med året mellan 2 andra. För det händer inte så mycket. Inget är nytt och inget avslutas. Ungefär som 8:an. Och så allt det här med det andra på det.. Men det löser sig! Länktar i alla fall sjukt mycket till sommarlovet för börjar bli riktigt skoltrött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0