senaste veckan

Hejsan! Har varken haft ork eller någon lust att skriva något. Det känns som det liksom har varit för mycket att skriva så jag har inte orkat börja. Så kommer inte skriva någoting invecklat. Mest bara lite smått och gott vad som hänt. Helgen i Göteborg var iallafall så sjukt bra och levde upp ALLA mina förväntningar, även bättre än vad jag hade hoppats på! Shoppade för en sjukt för stor summa, men vad gör det? Man lever ju bara en gång! Så första dagen var vi i scandinavium, kolla fina shower och stora klasser. Shoppa massor! Mest grejer till mig själv faktiskt. Fick i "present" eller vad jag kan kalla det ett sjukt fint schabrak som jag ska ha och tävla med i framtiden. Sen lördagen var vi först på ett stort shoppingcenter. Men lyckades hålla mig från att shoppa så mycket faktiskt! Men det var inte lätt kan jag säga! Sen blev det även en rolig vistelse på Liseberg som hade premiäröppning! Så himla roligt var det! Eftersom det inte var så mycket folk så behövde jag aldrig köa! Bara sprang runt och runt hela tiden! Sen söndagen, dagen vi skulle åke hem, så blev det Gekås Ullared! Så roligt! Älskar det! Shoppa massa fint och roliga saker! Så kort sagt, en sjuktmegabra helg! 
Annars den här veckan bläddra vi i almanackan, majmånad. Så mysigt.. Och äntligen börjar det bli liite värme som smyger sig fram. Firat valborg med fina vänner och Godegårds marknad var jag på. Två riktigt bra dagar där också! Och igår var det 18 årskalas för våran fina vän Mathilda! Hade jättetrevligt. Träffade nya vänner, dansade och skratta. Så den här veckan som gått och förra helgen har varit riktigt bra för mig. Mår så himla mycket bättre! Plus att pappa och jag bokat resa till THAILAND ÖVER NYÅR! Kommer bli så sjukt sinnes bra! Har länktat tillbaka dit så himla mycket sen jag var där sist.. Äntligen får jag komma tillbaka till mitt paradis..

Slänger in lite bilder som tagits under tiden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0