reload

Jobbat hela dagen på klubben på ponnytävlingarna. Kom dit med vinterjacka och åkte hem i t-shirt. Hade typ velat ha kortbyxor, men trodde det skulle bli skitväder idag. Så sjukt skönt väder, fina ritter och hårt slit. Men det gillar jag! Tävlingen blev klar lite innan 4 så åkte jag hem rätt så fort efter, hade jobbat så mycket så de andra lata fick fixa efterarbetet, hähä! Direkt när jag kom hem så gick jag in i duschen och tog en sval och skön dusch. Var så sjukt varm så det var den skönaste på länge! Just nu är jag ensam hemma, men myser lite med min bebis och det kommer väl hem några snart tror jag. Skönt att vila lite i lugn och ro..

piggelin <3


resultates av mammas och min tårta + rosor från pappa till mamma <3



kan tyvärr inte säga om den är god eller inte men den ser ju god ut i alla fall, det är ju alltid nått;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0