Junimånads mål

Blev inspirerad av en annan blogg som hade gjort upp mål för sig själv som hon ska klara innan sitt nästa möte. Men jag tänkte ändra lite och göra mål jag ska klara under Juni. Det ska vara rimliga mål som jag tror mig klarar av men inte för mesiga. Det ska vara utmaningar. Saker jag saknat och verkligen vill innerst inne men som jag hindrat mig ifrån tidigare.

  • Sluta kolla hur mycket kalorier livsmedel innehåller och köpa det jag verkligen vill ha
  • Låta mamma bestämma en måltid som jag ska äta, verkligen vad som helst.
  • Fika på mjukglass eller kulglass på stan till mellis
  • Äta en normal bit rabarberpaj MED vaniljsås
  • Äta tre mellanmål VARJE dag
  • En utmaningsmåltid en gång i veckan, "fearfood"

    Det är saker jag kommer på som känns rimliga att försöka ge mig på än så länge. Kan komma tillägg eller andra ändringar. Men om det är så att jag inte klarar av något och får ett bakslag, så är det okej. Bara jag känner att jag hela tiden försöker och kämpar.


    Målttider och annat smått som jag vill klara av så fort som möjligt men är rädd för, "fearfood"
  • Pannkakor, standardrecept
  • Pizza, köpepizza
  • Lasagne
  • Ungspannkaka
  • Hamburgare
  • Grillkorv
  • Vanlig limpmacka, rostad, med ost och skinka

    Men främst av allt ska jag satsa på att må bra, vara glad och bli frisk så fort som möjligt! Men för att bli frisk måste jag utmana mig litegrann. Och jag ska klara av det, för jag vet att jag kan. Jag är den starka av oss!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Fy satan vad stark du är! Tror verkligen på dig!

2013-06-01 @ 00:15:44
Postat av: Anonym

Jag tror på dig!!! Du verkar vara stark, ge aldrig upp!

2013-06-03 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0