grattis i efterskott

Tänkte bara skriva ett inlägg till mamma som fyllde igår som sagt. Ville också bara få sagt till det att jag älskar henne sjukt mycket och jag skulle aldrig klara mig utan henne. Hon stöttar mig i precis allt, vad det än handlar om. Mamma är en person jag verkligen litar på och kan berätta allt för och prata om vad som helst utan att skämmas eller bli rädd. Det är en sån trygghet att ha henne vid min sida. Hon ställer alltid upp i ur och skur, skjutsar hit och dit med hästarna året om. Känner ibland att jag knappt förtjänar en mamma som jag har. Hon får stå ut med så mycket men finns ändå alltid där och sviker aldrig. Älskar dig mamma, mest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0