för det mesta, det blir bättre med tiden..

Hade sjukt roligt igår under tävlingarna! Underbart väder, lite  kallt på morgonen dock, sjukt fina hästar och bra stämning! Hade dock blandade känslor på kvällen.. Mestadels åt det negativa hållet. Berodde på lite olika saker, en stor fet blandning kan vi säga! Sånt händer, känns bättre nu igen. Första halva dagarna nu har jag faktiskt känt mig riktigt riktigt glad och positiv, det kan va mer kvällar och seneftermiddagar jag kan bli lite ledsen. Ibland mer än lite.. 
I alla fall! Idag är det dag två med tävlingar på klubben, ska titta och hjälpa till idag med. Roligt roligt! Men det kommer tyvärr inte hålla på lika länge idag.. Lite tråkigt, men det gör väl inget antar jag. Då får jag extra mycket tid att mysa med Fiona idag. Blev bara en snabbis igår på kvällen innan vi tog in dem. 

nästa vecka blir det mycket mums av dem här godingarna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0