6:e maj 2013

Har sovmorgon till 9 idag men vaknar vid halv 7 som vanligt ändå. Skulle kunna dra ner persiennerna men föredrar faktiskt att vakna tidigt av ljuset och ha en lång frukost. Och så blir man inte lika trött heller när man vaknar själv av ljuset än av ett larm och skriker. Blir himlans glad av vädret måste jag säga! Ska bli 20 grader idag och ännu varmare imorn, lycka! <3 Slutar även tidigt idag så jag får njuta av solen ordentligt när jag kommer hem! Annars har jag inte planerat in så jättemycket idag, syster får låna min knasboll och rida dressyrträning på eftersom Tara bestämmt sig för att göra livet surt för henne med sina trasiga tänder. 

grilla på kvällarna är serriöst det mysigaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0