30:e maj

Hejsan alla glada! Idag är det torsdag och tråkigt väder.. blä.. Skolan är färdig för min del från och med igår. Skönt men ändå tråkigt. Känns väldigt skumt, men antar väl att det är bäst så.. Just nu sitter jag i alla fall och kollar på nationshoppning från Rom. Sverige ligger delad 5:a och har hoppat klart. Får se om de håller platsen, bara 2 ryttare kvar, hoppas dem river, hähä! Blir i alla fall grymt tävlingssugen! Måste bli feeet så jag får tävla och rida nån gång! Kommer inte få jobba i sommar, vilket är sjukt tråkigt så jag inte kan sätta ord på det.. Men jag får inte bestämma, så vad ska jag göra.. Försöker acceptera det, men inte lätt.. Så får väl försöka trösta mig med ridningen istället och kunna komma igång med den ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0