26:e Maj

Har inte skrivit på ett antal dagar nu. Men det händer inte så värst mycket. Tar en dag i taget och gör så mycket jag kan, vilket inte är mycket. Hade nationella matte i torsdags, svårt att säga hur det gick. Antingen hyffsat eller skitdåligt. Men hoppas verkligen att jag klarar det! Har matte muntliga kvar också, så klarar jag dem kan jag äntligen säga. ALDRIG mera matte i hela mitt liv! Tänker inte räkna ett enda tal till!! Igår var mamma och jag och kolla ponnytävlingar på dagen. Div 1 red så det var kul att titta på. Dock gick det sådär, men inte dåligt för det! Om en stund åker mamma och jag in dit idag igen och sen en liten tripp till Ikano. Myspys! 

Agerade lite "proffs"fotograf igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0