21:a maj

Hade studiedag igår och gjorde verkligen ingenting kändes det som. Bara existerade typ. Lite småplock gjorde jag men inget speciellt. Var själv typ hela dagen också. Försökte tappert att göra lite skolarbeten men det gick verkligen inte. Hjärnan fungerade inte och bara skrek typ så fort jag försökte få nått gjort. Dumma hjärna.. Men idag är det skola, har skrivit lite på arbetet nu på morgonen så jag har lite i alla fall. Kom på nyss också att jag har matte nationella på torsdag.. uuuuusch! Orkar inte! Men måste klara det, för då är det slut på skiten sen! Eller det är matte muntliga också, sen slut. Skitväder ska det bli typ hela veckan med.. suger :(

Tur att lille pigge är här och myser med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0