totalvändning

I min ålder som jag är i nu så vänder det väldigt ofta bland alla intressen osv. I höstas ville jag knappt rida alls längre, det var knappt att jag ville hoppträna ens. Det var bara gymmet som existerade för mig. Men nu har jag totalvänt. Är sjukt motiverad till ridningen och vill va med min tös så mycket som möjligt! Visst länktar jag sjukt mycket tills jag kan börja träna på gymmet ordentligt igen, men kommer inte bli lika mycket som i höstas. Mitt mål är 3-4 gånger i veckan. Men just nu taggar jag massa ridning och tävling! 
Annars idag gick jag upp vid 6 imorse, ut till stallet och hjälpte mamma i stallet. Lite senare åkte vi upp en kortit till ridhuset med Tara och mamma red. Sen åkte mamma och jag till Askersund, där jag var och tävla igår, och kollade på ponnysarna. Älskar att åka till tävlingar och bara kolla. Skulle kunna sitta verkligen en hel dag! Tröttnar aldrig. Men det gick bra för klubbkamraterna iallafall. En riktig Nyrkhelg har det varit! Sen när vi kom hem gick jag direkt ut till hagen och hämtade Fiona och gick ut på en promenad. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0