summary, a great weekend!

Fredags var det 18-års firande till käraste kiks! Mysigt var det och fick även träffa min mys då också! Som för övrigt ska till norge och söka jobb.. men det får lösa sig! Åkte hem och fyllekörde pappas kompisar till Harrys vid 12, så det blev ingen lång kväll, men kul var det ändå! Var lite besviken för blev så sugen när alla andra drack gott vin och breezer och jag satt där med mitt vatten och bilnycklar, haha! Men nästa vecka blir det kanske till Linköping och fest påriktigt! 
Igår greja jag en hel del hemma under dagen, det har flyttat hit en ny häst. Blir nog kanonbra! Sen på kvällen var det taccos och mellodifestivalen med familjen. Asså taccos <3 Sen vid 22.00 var det provjobb på Harrys som gällde. Så himla kul var det! Jobbade i plocken och garderoben när det behövdes hjälp. Första timmen var det rätt lugnt men sen efter 12 var det sjukt mycket folk! Märktes att det var lönehelg! Men det gillar jag, måste ju finnas nått att göra. Så lite extra cash i fickan och hoppas på att jag får jobba så ofta som möjligt nu!
Idag är jag lite smått trött, kom hem 03.40 igår och vakna till vid 08.00 och palla inte somna om så gick upp istället, gjorde mumsfrukost och chillat i soffan sen dess, men ska börja ta tag i dagen snart. Åka till ica och handla fika till US mötet idag och sen till sharpman och kolla lite! 

åhh vad jag älskar att köra bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0