so young so high

Inte haft mycket tid till datorn de senaste dagarna. Bara korta stunder och då har jag gjort annat. Men jag har annars vart väldigt mycket i stallet. Måndags följde jag med mamma på kvällen när hon red lektion på klubben. I tisdags red jag själv dressyrlektion på kvällen. Även i onsdags hade jag lektion, fast hopplektion. Vilket gick jättebra verkligen! Så himlans kul! Igår träffa jag Hanna en stund efter skolan och myste lite. Sen hem vid 4 och gick ut till stallet. En promenix med tanterna stog på schemat. Mysigt var det, men hata underlaget i skogen.. Suger! Men det blir väl snart vår får vi hoppas. Idag har jag lång sovmorgon. Men vaknar alltid runt 7 iallafall, rätt skönt. Så gick upp, gjorde frukost, slappa lite och sen gick jag ner i stallet och smörjde all utrustning tills ikväll, hoppkurs för Anna Emanuellson. Var ett tag sen nu, så ska bli kul! När jag kom in så fixa jag mig, diska lite oså i köket medans jag väntade på mitt kaffe som jag mumsar på nu. Ska när som helst åka till skolan. Två lektioner sen ska vi på motala expo. Chill måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0