So happy I could cry!

Efter lite gråt och och övertygelse ska jag faktiskt få tävla i helgen! Är så glad så jag kan hoppa och gråta på stället! Så kommer även få hoppträna imorn och rida i ridhuset på fredag. Saknat det massor..
Annars igår hade vi dansuppvisning i skolan, fick högsta betyg! Grejja i stallet, följde med till klubben när syster red lektion och lite smått och gott.
Idag var det skola till 10 över 3, åkte sen hem direkt och gick ut på promenad med en av mina bästaste vänner, knasbollen. Var först planerat att jag bara skulle gå lite fram och tillbaka på våran väg men Fiona brukar tycka det är lite småtråkigt och eftersom vädret var så fint så gick jag upp till skogen istället. Så mysigt var det! Fick känslan av att jag hade kunnat gå hur länge som helst, men gick bara 1 timme. Det fick räcka. Skönt med frisk luft och lite sol. Våren är påväg! Sen när jag kom tillbaka borsta jag henne jättefin och myste. Sen smörjde jag all min utrustning tills imorn. Så ja, vi kommer att glänsa på träningen imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0