laddar!

Godmorgon alla glada! En sjukt taggad tjej här som varit vaken sedan 6. Vaknade och följde med mamms ut till stallet och släppte ut hästarna, mocka lite oså. Sen in och gjorde mig en sjukt mumsig frukost. Åhh vad jag älskar frukost!! Sen har vi haft lite morgonmys och nu ska vi snart börja förbereda lite tills vi ska åka! Vi åker nångång mellan 11 och 11.30. Vi har inte ritkigt bestämmt oss än. Men det mesta är ändå fixat. Slutade skolan halv 3 igår. Åkte hem direkt och tog in Fiona för ett pass i ridhuset. Vilket gick väldigt bra för övrigt! Sen smörjde jag all utrustning och efter det en lång och mysig borstning. Så hon blänkte så fint som hon aldrig gjort förr! Hon är så fin när hon fällt av så mycket päls. Inte mycket kvar nu. Så allt det är fixat. Kommer bli sjukt roligt idag vilket resultat jag än får. Bara känslan att få tävla är obeskrivlig! 

min goda frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0