härligt känsla!

Nu kan jag äntligen ta det lugnt och slappna av ordentligt och ta helg.. Dock är jag sjukt trött så blir nog sova snart iallafall, haha. Träningen gick iallafall väldigt väldigt bra! Lite knasig var hon på framridningen men det är hon alltid. Det var ju ändå en hoppträning och ingen dressyrträning. För hoppning kändes sjukt bra! Lyssna så fint och kämpade sig igenom jobbiga övningar så snällt. Eftersom det var första dagen av kursen idag så var det bara övningar, dem sattes ihop till en bana i slutet men det blir ju ändå inte en bana på samma sätt. Var övningar som stuttsar med varannan oxer varannat kryss, travhoppning, cavalettibommar och en räckesserie med bom framför, emellan och efter. Så riktigt bra övningar för Fiona så hon lär sig att backa av. Imorn är det systers tur att hoppa men jag följer ändå med och tittar på och lär mig på det sättet. 

usch, har bara bilder från stenåldern och dem jag nyligen lagt upp i tidigare inlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0