another love

Börja dagen med sovmorgon till 9. Vaknade självmant vid halv 7, så myste i sängen en halvtimme innan jag gick upp och gjorde frukost. Så skönt.. Sen skoldag till 1 som innehöll ett prov, tog skitlång tid! Skrev i typ 1 h och 20 minuter och då fick jag stressa i slutet för lektionstiden tog slut! Men hann klart iallafall. Jag och några andra tjejer i klassen hade även köpt tårta till killarna som var med i fotbollsturneringen igår som tröstpris. Vi tyckte att de förtjänade det! Hahah, de käkade upp det som djur! Blir glad när de visar uppskattning. Sen hämta mamms mig vid skolan, vi åkte in en liten snabbis till stan och tog en fika och sen bort till läkarmottagningen. Trots lite konstiga frågor och sånt så kändes det rätt bra ändå. Allt det här ska nog lösa sig! Sen efter att vi även handlat lite åkte vi hem och sen ut till stallet. Tog in hästarna och gick ut på en promenad med tanterna. Mysigt, men något kallare idag än i tisdags. Men det är rätt skönt ändå när man går själv. Känns inte så kallt då. Blir väldigt glad av att få va med min älskling igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0