27:e mars

Pluggat klart för dagen. Blä, trött är jag. Men bara imorgon också så är det lov sen! Dagen har bestått av skola som inkluderade tyska grammatikprov, debatt i engelskan och möte med kuratorn. Slutade sen vid halv 4, segt, men smet lite tidigare, hähä! Så åkte hem fort och bytte om, lagade mig mumsiga våfflor, blev lika goda som i måndags! <3 och sen var det hoppträning på schemat! Gick rätt bra tycker jag! Jättefin på framridningen och framhoppningen, dock så blev det ett litet missförstånd så jag flög i backen och fick fionas mysiga mjuka hov på smalbenet. Men det gick bra. Sen banan gick också bra. Vi har höjt upp hindrerna lite så blir något osäker ibland och blir inte riktigt "klar", så det blir lite fel. Men helheten kändes ändå väldigt bra! Är och har alltid varit lite osäker i början när man höjer upp hindrerna, men det släpper. Tror det kommer gå rätt så fort denna gång för är så taggad på högre höjder! 

tävlingssugen? svar JA! Taggar nästa helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0