21:a mars

Usch, sjukt trött är jag! Vakna 5 imorse, behövde gå på toaletten och sen kolla jag telefon lite och plugga matte. Haha, men kände inte för att somna om när det ändå bara var en timme kvar tills telefon skulle ringa. Behövde kolla mer på matten iallafall.. Vilket för övrigt gick skit.. Serriöst, fatta ingenting! Men var inte ensam.. Var inte en enda person jag snacka med som kände sig säker på "ah, men jag får nog godkänt iallafall". Alla känner att de kommer misslyckas, inklusive jag.. Usch, får verkligen hoppas på att det går bättre på nationella när det än är. Efter skolan åkte jag till min myspojke, inte sett honom på jättelänge nu.. Så det var kul! Sen lite senare kom kära moster och Mikael på besök. Alltid lika roligt! Nu ska jag kolla färdigt lite på nyheterna och sen soova! Fredag imorn, sen helg!

mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0