vi måste ta ett snack hörrö, du måste flytta på dig!

Ny vecka, nya möjligheter! Den här veckan ska bli sjukt bra har jag bestämmt! Avslutet på förra veckan, igårkväll, var det bästa på länge! Pratade med mamma och pappa och jag kommer få sommarjobba i sommar! Blev så sjukt lycklig!! Var inställd ett tag på att jag inte skulle få det, vilket gjorde mig sjukt deppig och min återhämtning gick sämre.. Men nu känns allt sjukt bra, tänker positivt hela tiden och det blir lättare och lättare. För måste verkligen kämpa HÅRT nu tills jag börjar jobba! Har 4 veckor på mig och dem där j*vla kilona ska lägga sig på kroppen tills dess! Jag vet att jag kan klara det! För jag ÄR stark och jag HAR viljan!
Igår var mamma, jag och syster och tittade på tävlingar på Morf. Så fint med deras gräsbana och det gick bra för Nyrkarna! Idag händer det inget speciellt. Försöker att göra så lite som möjligt, haha låter konstigt och ja, det är lite tråkigt, men så måste det vara nu ett tag. 

på lunchrasten på jobbet förra året, saknar och länktar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0