lyckan du ger mig går inte beskriva med ord

min fina och jag hade en riktigt lyckad dag igår! Men kvällen blev lång, vi kom inte hem förens 10. Så vi spara lite arbete med att göra iordning utrustningen tills idag, för trötta för att fixa det igår. Men nu är det fixat och fint är det. Skritta ut en liten runda med Fiona idag också för att hon skulle få gå ur sig lite slagg och skit. Men tror inte hon uppskatta det lika mycket som jag gjorde. Ganska mycket insekter.. Iallafall, nu kom jag ifrån ämnet! Tävlingsdagen allmänt kändes iallafall väldigt bra!

1 m, 0+0, 1 placering. Inte den bästa rundan jag gjort men den måste ju ändå varit bra med tanke på att jag kamma hem vinsten! Omhoppningen kändes bra, det var bara lite sämre i grunden. Kändes lite mer ojämt. Men har inte hoppat regelbundet sedan april så det är acceptabelt. Älskar att speeda runt med min fina..

110 cm, 7 fel. Mycket bättre rytm och känsla i den klassen. Fiona hoppa även bättre kändes det som. Red mycket bättre, behövde nog väcka hjärnan hur man egentligen ska rida, haha. Men hon tittade till på en oxer med en läskig grind och stannande en gång. Kunde inte göra så mycket åt situationen då hon är så sjukt galet snabb när hon väl bestämmer sig för att stanna. Gjorde självklart ett försök, men blev misslyckat. Är ändå iallafall väldigt nöjd med den rundan. Fina språng, fin häst. 

Snälla Amanda var där och fotade lite. Men det började regna i andra klassen, synd, så det blev inga bilder därifrån. 

Amandas blogg: http://mandsson.blogg.se/

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0