Happy!

Tänkte skriva igår, men hitta inte tiden. Den sprang iväg helt enkelt! Är på väldigt bra humör just nu! Hoppas verkligen det sitter i! Har varit väldigt deppig ett tag, pga en del grejer, men efter i söndags så är jag väldigt glad! Det som bidragit mest till det är att jag fick lov att rida (väldigt)lite på ridbanan med Fiona! Så roligt och mysigt!! Även en annan grej som nog är den största faktorn till att jag är så glad, men det är lite hemligt, hihi! Så jag har blivit sjukt motiverad nu att bli bättre!

Idag står i alla fall solen högt och jag ska in till Vadstena lite senare för att träffa kära kiks! Vi ska mysa på vätterviksbadet och sola och (kanske)bada. Köpa jordgubbar och lite mat, mums!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0