grattis sverige!

6:e Juli och Sveriges Nationaldag idag. Vet egentligen inte riktigt hur man firar nationaldagar men jag ska i alla fall iväg till Malin ikväll och grilla och ha det allmänt trevligt med fina vänner. Moder natur bjuder även på underbart väder, vilket passa perfekt! Så sjukt skönt! Har solat lite idag men vart nästan för varmt! Skulle va skönt att ha poolen egentligen men sommaren var så sen så det var ingen ide att sätta upp den och nu är det nästan försent tycker jag.. Bättre för min hud också om jag inte solar så länge, blir inte så länge eftersom det som sagt blir för varmt, för jag får nästan lite som utslag på händerna och på näsan. Min hud är väldigt känslig och jag är väl medveten om det, så därför är jag försiktig. I alla fall nu i början. Blir alltid bättree längre in på sommaren då huden härdas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0