21:a juni

Fredag och midsommar. Väldigt överskattad helg tycker jag.. I alla fall om man tänkt att festa. Jag tycker midsommar är mer fira med släkten egentligen, men det kanske bara är jag som tycker det? 
Hade i alla fall väldigt mysigt i tisdags i Vadstena. Köpte lunch och jordgubbar och bara njöt! Solade och doppa mig faktiskt. Sjukt kallt men så värt det! 
Igår var jag inne en stund i stan och luncha med Kiki och Malin som äntligen kommit hem från Turkiet. Mysigt var det och fint fint väder!
Idag hängde mamma och jag på låset till Maxi, okej överdrivet men vi var där vid halv 9, för att få tag i jordgubbar innan de tog slut. Har även grejat en hel del ute med papps idag. Rensat massa ogräs bland hallonen. Så fint blev det, men brände mig en hel del på brännässlorna.. Kände det inte förens jag var klar, haha! Myste även lite med Fiona och nu har jag myst lite i soffan ett tag, skönt faktiskt..

hihi söta!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0