hello everyone, I'm alive!

Gått en vecka sedan jag skrev något nu. Men har som sagt nte mycket tid på vardagarna, knappt haft datorn uppe nånting. Men det är sommar, då ska man inte sitta med datorn tycker jag. Men jag har i alla fall jobbat min sista hela vecka nu. Bara måndag och tisdag kvar nu, skönt och tråkigt. För vill vila upp mig lite inför skolan men tycker om att jobba. Men det är snart sommar igen! Ännu mer snart är min semester till mallorca med bästa brudsen! Imorn är det exakt 2(!!!!) veckor kvar! Så sjukt galet!! Kommer bli awesome!!
Igår blev det Hugos uteservering och motala stadsfestival med fina brudsen och träffa även många andra fina vänner! Så det var riktigt roligt faktiskt! Kommer nog åka dit ikväll också och då kan jag förhoppningsvis få stjuts så jag kan ta mig ett gott glas vin.
Annars så har Fiona fortsatt med sitt galopprogram. Tömkörts en gång och så har jag skrittat barbacka en gång. Så mysigt! Idag blir det en skrittur barbacka igen upp till klubben.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0