härliga tider..

Dagarna är härliga och rullar på! Jobbar och sliter ihop massa pengar till kassan. Älskar dagarna just nu. Vaknar tidigt och går upp, äter frukost, börjar jobbet 7, kommer hem efter 4 och ner till stallet, fixar det som behövs och i tisdags och idag har jag ridit sen sist in och lagar mat. Vuxenpoäng till mig! Mamma och Annie är i skåne och vistas på falsterbo horse show så jag och pappa har fått ta stallet, eller ah, jag har gjort det. Men papps har varit duktig och gjort så gott han kan! I tisdags tog jag i alla fall en mysig tur i skogen och idag ett pass på ridbanan. Mina fina knasis var fin idag. Inte så mycket att säga direkt. Inget avancerat, mest bara lite kvalitetstid. Imorn är det fredag, igen! Sjukt fort har den här veckan gått! Hoppas verkligen att jag får jobba en vecka till för annars är redan hälften gjort imorn.. Men vi får se!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0