trött..

Usch vad trött jag är nu! Tuff helg för kroppen min, haha men värt det! Lång skoldag till halv 4, men var helt okej ändå. Sen till underbara gymmet och körde ett pass. Bra gick det! Sen hem, käka lite, bytte om till ridkläder och gick ut till stallet. Blev ett pass i ridhuset och det gick verkligen väldigt bra! Mjuk, följsam och fin. Gjorde mycket omställningar och såg till att det hände något hela tiden. Så det inte bara var långsida, volt, långsida osv. Så det verkade som hon trivdes med min ridning idag. Kul! Och så fick jag inviga mina fina ridbyxor också! Väldigt nöjd med dem faktiskt, till det lilla priset också! 529 kr, det gillas! Sen när jag kom in igen så duscha jag lite snabbt och satte mig med körkortsteori. Usch, jobbiga frågor var det i den här fasen.. Men har mer tid imorn att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0