tisdag 15:e januari

Trött i både huvudet och kroppen nu ikväll. Började dagen med att glömma telefon hemma så jag kände mig handikappad hela dagen tills jag kom hem. Fick vänta jättelänge på bussen imorse så hade egentligen hunnut gå tillbaka och hämtat den men det skulle jag aldrig våga ifall den skulle komma i tid. Men klarade mig! Kom lite sent till körlektionen men inte så farligt, gick bra på lektionen i alla fall! Var ganska halt men klarade av det. Sen skola, sluta väldigt tidigt, sjukt skönt.. Drog direkt till gymmet och körde ett pass! Åkte hem med pappa och laga mat. Var sjukt hungrig! Sen åkte jag med mamma och handla lite, tycker det är så roligt att handla, leta upp massa roliga saker man aldrig provat förut och planera mat för veckan. Så länktar så sjukt mycket tills jag bor ensam och kan planera allting själv! Sen när jag kom hem vart det råplugg på teroin! Börja sugigt och faila en gång. Men gången efter det klara jag det! Sen hjälpte jag mamma i stallet, borsta min fina tös. Frissa till henne lite tills tävlingen på söndag. Taggar sjukt mycket!! Sen in igen och gick igenom teoriprovet igen, och fick ALLA rätt! Trodde jag skulle faila för var trött och gick bara igenom lite snabbt, så bästa känslan! Börjar få lite förhoppningar om att jag kanske kan klara det nu! Så det fick räcka med plugg för idag, mer imorn! Ska försöka att plugga lite varje dag nu faktiskt. Så ja, en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0