the luckiest girl on the planet

Är så sjukt glad, ni förstår inte! Har sagt tidigare att jag sökt jobb men inte riktigt förväntat mig nått. Men nu är det så att jag ska provjobba på ett ställe idag efter skolan! Och det var verkligen ett ställe jag ville jobba på! En liten mysig resturang som har lite blandat med mat. Ingen sån där fin resturang med speciell kock så jag kommer förmodligen lära mig laga maten. Åhh, hoppas verkligen det blir bra. Skulle va så sjukt kul om jag fick en anställning! Men det lät på honom igår när jag prata med honom att ville jag ha jobbet så får jag det. Men vi får ju se. Så ska dit nästan direkt efter skolan, så ingen träning idag. Men det gör inget, är så glad över den här chansen! Kommer jobba mellan ca 16.00-21.00 så kommer inte skriva nått mer idag, skriver om hur det gick imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0