risktvåan

Istället för som många andra hade sin första skoldag idag så hade jag tagit ledigt för att köra risktvåan, halkan. Men var duktig och gick upp för att träna innan vi åkte iväg imorse! Och sen när det var slut träffa jag Hanna en stund, så mysigt! Blev en lång och ganska jobbig dag med mycket körning men sjukt lärorik att köra så mycket under en dag kände jag. Lång tid och långa sträckor, kändes sista vägen hem som om jag hade haft körkort jättelänge och jag bara rulla på utan problem. Men iallafall, det var bara jag och en till från motala som körde idag så vi turades om påvägen dit att köra. Sen massa körning fram och tillbaka på motorvägen, stora rondeller osv. Sen lunch och sen till halkbanan. Känns rätt bra att få känna hur det känts. Var en skräckblandad förstjusning när man sladda och snurra runt utan kontroll. Men inte det roligaste om det skulle hända ute på allvar.. Sen när det var slut så fick jag näst intill köra hela vägen hem från Linköping. Genom hela centrum och hela vägen hem. Men måste säga att köra genom centrum var rätt kul! Vanligtvis går man och åker buss där men idag var jag där och körde bil! Kände mig skitproffsig, haha! Så snart så, körkort!! Bara plugga MASSA teori nu! Början äntligen närma mig slutet på min psykologiredovisning också så jag kan lägga det åt sidan och verkligen koncentrera mig på teorin. Taggar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0