jag lever!

Nu var det ett tag sen jag skrev ni! Har haft sjukt mycket att göra så har inte hunnit med nått annat än det. Inte ens hunnit logga in här och bara säga hej.. Men idag har jag lång sovmorgon och tänkte passa på! Herregud, kolla nu och det är ju över en vecka sedan jag skrev! Ah, men mina dagar har iallafall bestått av att träna, plugga och rida då jag hunnit. Tävlade i söndags! Gick riktigt bra! Gick 0+0 men ingen placering. Red inte för att sätta nån snabb tid, mest bara för att få en bra årets första runda. Sjukt kallt var det, men vi red bara en klass så det gick bra! Den här veckan började, har haft massor i skolan den här veckan.. Blandat med läxor, prov och arbeten. Men efter idag är det klart! Nästa vecka blir nog slappare skulle jag tro. Så ikväll kommer jag verkligen inte orka nånting, ska bara va hemma och ta det lungt.. Kom på att jag har även börjat söka jobb på massa ställen. Så himla kul tycker jag det är! Har mest sökt på resturangen och barer för det är dem som har bäst tider för mig att jobba på. Tror dock tyvärr att det blir svårt att få något men jag försöker iallafall! Har även busigt nog bokat en resa nu till sommaren med brudsen! Blir en vecka i Magaluf på Mallorca, kan inte beskriva med ord hur mycket jag taggar!! Åhh, kommer bli så sjukt nice! Synd bara att det är typ 8 månader kvar.. haha! men det går fort! Annars kommer jag inte på nått direkt mer nu att säga sådär allmänt. Inte långt kvar till uppskrivningen och uppkörningen nu.. Vet inte hur jag ska tänka, om jag är taggad, mest rädd och nervös ifall jag misslyckas tror jag.. Men körningen går väldigt bra, det är bara mer på teorin jag behöver. Så hoppas jag inte har så mycket i skolan nästa vecka så jag plugga mer. ITyp inte hunnit nått den här veckan.. Suger.. Tänkte faktiskt göra lite ikväll! Tycker det är lite kul att plugga till teorin. Men nu blir det här inlägget alldeles för långt. Men ni vet iallfall att jag lever nu och hur allting ligger till!

länktar! Här kommer vi bo! En lägenhet med balkong och halvpension, 50 m till shopping, 300 m till centrum och 200 m till stranden. Kan det bli bättre?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0