grymt bra!!

Kunde inte börjat årets träning på ett bättre sätt! Hade grym energi och fick till ett sjukt bra pass idag! Började med att ställa mig på crosstrainern, körde 1 timme men kände fortfarande att jag hade energi så körde på 15 min till! Sen ner och körde styrka. Fick till ett nytt PB i knäböj idag igen! Känns underbart! Även fast det inte var mycket mer än det gamla så är det ändå ytterligare ett steg framåt. Sen mer styrka, benpress mm. Energin tog aldrig slut men efter 2 timmar så fick det räcka. Mitt humör efter det passet var på topp kan jag säga er! Så kände jag mig så nöjd att jag unna mig att köpa mat från salladsbaren på östenson, älskar det, så sjukt gott! Nu försöker jag att jobba med psykologiarbetet jag har första veckan i skolan, men det går inge vidare.. Orkar inte börja..

Mitt nya PB, 57.5 kilo!


Kommentarer
Postat av: Mr Incognito

Tror jag såg dig den här kvällen, var rätt bra fart på dig. Blandar du inte oftast mellan crosstrainern och löpning eller nått annat ?

2013-01-22 @ 14:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0