aldrig varit lyckligare!

Hade en sjukt bra kväll igår! Åt god mat, fick en överraskningstårta, ett par jättefina skor och en vinflaska av underbara vänner! Kommer inte riktigt ihåg vad klockan blev när jag åkte hem, men det var väl runt 10-11 nångång. Blev mycket skratt, prat om allmänt och ah, hade bara sjukt trevligt. Drack samanlagt 3 glad vin och en hallon/lakrits shot, kändes bra kan jag säga, haha! Idag mådde jag som jag förtjäna och jag är så nöjd med det! Åkte en tripp till Linköping med mamma och pappa och fick min fina tv i present. Glad tjej! Fick även en dvd/blu-ray som inte var planerat, kommer inte lämna mitt rum ofta nu, haha! Älskar den! Köpte även själv 2 par ridbyxor och ett par strumpor på hööks. Ett par vita till tävling och ett pas röda till vardags. Sen gick jag lite på ikano och köpte en parfym av presentkortet jag fått av mormor och morfar och 2 överdelar. Så en riktigt bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0