2:a januari 2013

Igår, första dagen på året vakna jag upp glad och nöjd i mina sköna säng och gjorde en god frukost. Ut i stallet och mocka osv, sen ut på en mysig tur i skogen med min knäppis. Sen åt jag lite mat och inväntade mina kära vänner, kiki, Malin och sassa. Vi slappa lite och sen åkte in till Willys för att handla ingredienser för att baka pizza! Haha, att jag aldrig lär mig att jag egentligen hatar att baka.. Men samtidigt är det ju så kul! Det skulle vara en hälsosam pizza så det var lite konstigt recept, så det vart inte så jättelyckat direkt.. Men jag tyckte iallafall att den vart jättegod! Haha, men jag var nog ensam om det.. Så ne, det gör vi inte om.. 
Idag vakna jag lika utvilad och glad igen, åt frukost och gick ut och mocka oså i stallet. Sen in och städa hela huset. Diska, damsög, skura osv. Kände mig jätteduktig! Så sen om nån timme eller så åker jag in till stan och tränar! Så skönt ska det bli, ben idag! Mitt älsklingspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0