26:e januari

Var sjukt sinnes trött igår.. Iallafall i skolan de sista lektionerna, trodde serriöst att jag skulle somna ett tag. Men tog mig till gymmet och vart pigg! Körde på mage och crossen, gött äre! Sen på kvällen orka jag inte plugga nått, orka ingenting. Kolla gladiatorerna, käka massa taccos och tog det lungt. Skönt vare! Idag börja jag dagen med gymmet. Benpass idag! Började sådär men sluta riktigt bra tycker jag! Är stolt över mig själv faktiskt att jag lyckades vända allting! För när det börjar dåligt blir ofta hela passet dåligt. Men idag övertyga jag mig själv att glömma början och bara se det som lite extra och göra resten av passet bra! Sen vänta jag en stund på pappa på stan för han skulle köpa kängor. Sen hem, lite kaffe och chill vid datorn sen ut och följde med upp till ridhuset för syster skulle rida sin lille ponny. Sjukt kallt vart det.. usch, hungrig var jag också.. Så direkt när vi kom tillbaka sprang jag in och laga mig sjukt mumsiga proteinpankakor. Bra för att musklerna ska byggas! Sen sedan dess har jag faktiskt varit i mitt rum och pluggat. Tar en liten paus från det nu och gör förmodligen nått mer prov senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0