2013

Har faktiskt väldigt stora förväntningar på det här året. Det är det här året jag blir vuxen, jag får förhoppningsvis körkort och blir mer fri. Kan göra lite mer vad jag vill. Jag ska resa, festa och leva livet! Men träningen ska inte glömmas bort. Jag avsluta det förra året på topp och tänker fortsätta med det här året. Jag vill aldrig mer må dåligt av att åka till stranden med mina kompisar. I år SKA jag vilja gå i bikini utan att vara rädd. Jag ska må så bra jag bara kan, vara glad och alltid göra det bästa av allt. Så ne, jag har inget direkt nyårslöfte. Endast att jag ska ta hand om mig själv, göra det jag vill göra och må bra. Jag tänker aldrig tvinga mig själv att göra något jag verkligen inte vill eller som jag kommer ångra. 

Min nyårsafton btw vart väldigt lyckad! Först en jättetrevlig middag hos gamla kompisar, med även kiki och Malin var med. Sen vid tolvslaget åkte vi in till torget och träffa fina vänner. Sen vidare till efterfest hos en klasskompis. Hann inte vara där så länge men det räckte. Hade jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0