18 bitches!

Verkligen haft fullt upp de senaste dagarna nu! Massa plugg, träning, stallet osv. Nu på morgonen har jag sovmorgon till 10.10 så passar på att skriva lite här. För senare idag har jag nog inte tid. Hopptränade i onsdags för första gången på några veckor. Gick riktigt bra faktiskt! Sen när jag kom hem blev det plugg direkt.. Igår hade jag körlektion på morgonen, även det gick faktiskt riktigt bra måste jag säga! Fick massa beröm av läraren så känns som om det fortsätter såhär borde jag klara uppkörningen, har ändå massa lektioner kvar, 9 till för att vara exakt inbokade innan. Sen 1 lektion i skolan, stanna kvar en stund efter när jag slutat för var så trött och ville timea in så det blev lagom med träningen och stjuss hem. Sen när jag kom hem då blev det plugg direkt igen.. Men blev klar med psykologin, tror dock inte att den blev så bra.. Men skitsamma, jag försökte! När den var klar så satte jag mig med teorin. Börjar funka den också. Har en fas kvar, sen är jag klar med fas ABCF. Men det får bli lite ledighet i några dagar nu för kommer inte ha så mycket tid.. För jag fyller nämligen 18 år imorn!! Helt sinnes, är så glad att jag inte kan beskriva med ord! Känner mig så vuxen! haha! Så ikväll blir det 18-årsfest! Dock inte min, en kompis fyllde 18 igår och ska fira men tänkte att jag passar på att fira mig själv då också. Så tränar efter skolan, hem fixar mig och sen in till stan för lite firande! Hinner kanske skriva nått litet imorn vad som kommer hända.

tänk att lilla jag äntligen blir 18 år.. Väntat sjukt länge och nu är jag äntligen där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0