loooov(e)!

Så sjukt skönt med lov nu! Känns verkligen inte som att jag har det för hade ju det nyss, men skönt äre iallfall! Min alla hjärtans dag spenderades som sagt med min bästa mysis. Kan säga att det var lätt min bästa alla hjärtans dag någonsin! Vi åt jättegod mat, kolla P.S I Love you, sjukt bra film! Så fick jag jättefina presenter, så glad vart jag, mitt hjärta smälte. Sen myste vi resten av kvällen så sov jag där. 
Igår var det sjukt slapp dag i skolan. En del inställda lektioner osv. Efter skolan åkte jag, kiks och Malin in till stan och hade allmänt trevligt. Alla affärer har fått in så sjukt fina vårkollektioner, har svårt att hålla mig men måste, för vi ska nämligen till ullared på lovet!! Asså kan inte beskriva med ord hur mycket jag taggar!!!!! Så pengarna måste sparas! 
Idag har inte dagen hållt på så länge än men har ändå hunnit med en sjukt mumsig frukost på sängen som jag gjorde mig imorse, sjukt mätt vart jag.. Men det är ju lördag! Sen följde jag med mamma upp till ridhuset med min tös som skulle tömköras. Resten av dagen är inte riktigt helt bestämt än, pappa och jag prata om att åka skidor men vi får se. Vi kanske gör det imorn istället eller nått. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0